erti sayang.

Asalamualaikum ;-)

Hihi, harinie aku terpaksa buat blog baru. aku dah pecah otak bila tengok blog aku tak boleh sign in lagi dah. puas aku berendam air mata. terasa gian bila tengok status orang boleh update blog sendiri. tapi aku teconggok baca blog orang lain. K jeleous ;-/

20may2011
terasa berdebar debar bila sampai kampung diperak. bintang bintang dilangit mengamit suasana. langkah demi langkah aku berjalan terus ke rumah Tok dan Tokwan aku. Sebak lihat jenazah tokwan dah diselimutkan dengan kain putih. Ya allah tuhan je tahu perasaan aku ;-(

Alhamdulillah. Solat jenazah untuk dia lebih 400 orang, untung jadi tokwan aku ;-) sedekah kan Al-fatihah untuk dia Haji Ali Bin Ngah.

Bulan72011
Terasa perit bila mendengar Faiz dapat Politeknik Jurusan Elektrik. Juah daripada aku. Mata mula berkaca, hati terasa sebak. Aku relakan kau pergi asalkan kau belajar, masa depan kau. Aku doakan kejayaan kau disana. Jaga diri ;-)

Untuk pengetahuan korang yang berlagak bagus, tak perlu lah tulis dekat shoutbox aku heboh-2 cakap aku tiru style Anis ke apa ke kan. kenapa aku sorang kena? kenapa orang lain yang ikut dia kau tak burukkan? Jangan selalu salahkan orang. Benci.

Kbai Asalamualaikum duniaa ;-)
Loves // Nur Aida Hafiza ♥